September 14, 2014

Apabila kenduri rumah orang KAYA

Hye kamu semue..
(macam ade orng yang nak bace belog aku)

Semalam aku ke kenduri orng....
Excited jugakla sbb umi aku cakap rumah tu orng kayee... kalau korang pon msti la excited jugak . Ye dak??

* * * * *
Pabila dah siap makan.. kenelah pi salam dengan tuan rumah ye dak?
Hm... pabila dh salam... ade 'a girl' cuit .. hulur tangan kat aku..
Aku salam la dangan die.. pastu aku dengar dye cakap.. "he'eh" dengan muke pelik bebenor...
Pastu die kasi la se'pek' coklat kat akuu... aku amik.. dalam hati.."die hulur tangan nk bagi coklat ke suruh aq salam dengan die?... malunyeeeee"
Pastu aq dh x tngok die.. pndang belakang terus sampai umi aku habis talking dngan kawan die..
*cepatla umi.. balik...

No comments:

Post a Comment

< > Home
emerge © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.